Referater m.m.

Nedenfor kan du læse og downloade referater, årsplaner, vedtægter og meget mere fra Tango Aarhus' bestyrelsesarbejde.

2018

16.03.2018 Referat af generalforsamling 25.03.2018 Konstituerende bestyr_møde 07.06.2018 Bestyrelsesmøde

2017

17.11.2017 Bestyrelsesmøde 12.09.2017 Bestyrelsesmøde 13.06.2017 Bestyrelsesmøde 18.04.2017 Bestyrelsesmøde 30.03.2017 Konstituerende bestyrelsesm. 10.03.2017 Generalforsamling 07.02.2017 Bestyrelsesmøde 08.01.2017 Bestyrelsesmøde
2016
11.10.2016 Bestyrelsesmøde 09.08.2016 Bestyrelsesmøde 12.04.2016 Ref. bestyrelsesmøde 06.03.2016 Generalforsamling 02.02.2016 Ref. bestyrelsesmøde 12.01.2016 Ref. bestyrelsesmøde Årsregnskab 2015
2015
20.10.2015 Ref. bestyrelsesmøde 05.05.2015 Ref. bestyrelsesmøde 17.03.2015 Ref. bestyrelsesmøde 01.03.2015 Generalforsamling 05.02.2015 Ref. bestyrelsesmøde Regnskab 2014 - budget 2015 Årsregnskab 2014
2014
30.10.2014 Ref. bestyrelsesmøde 09.09.2014 Ref. bestyrelsesmøde 20.03.2014 Ref. bestyrelsesmøde 02.03.2014 Generalforsamling/plancher 02.03.2014 Generalforsamling Budget 2014 Årsregnskab 2013 side 1/2 Årsregnskab 2013 side 2/2
2013
04.10.2013 Ref. bestyrelsesmøde 14.03.2013 Ref. bestyrelsesmøde 03.03.2013 Generalforsamling Årsberetning 2013
2012
06.12.2012 Ref. bestyrelsesmøde 14.06.2012 Ref. bestyrelsesmøde 02.04.2012 Ref. bestyrelsesmøde 01.04.2012 Generalforsamling ekstraord. 04.03.2012 Generalforsamling 04.03.2012 Formandens beretning Årsplan 2012 Årsregnskab 2011
2011
04.12.2011 Nye vedtægter 04.12.2011 Generalforsamling ekstraord.
 

Bestyrelsen

Bestyrelsens arbejde består primært af organisationsudvikling, økonomi, vedtægtsarbejde, afholdelse af generalforsamling samt samarbejde med Sport og Fritid.

Bestyrelsen er valgt på ordinær generalforsamling marts 2018.

BESTYRELSEN ANNO 2018
Formand: 
Michael Ingemann Pedersen
Næstformand: Marie Louise Friis
Kasserer: Morten Steglich-Petersen
Bestyrelsesmedlemmer: Else Najbjerg, Charlotte Mikkelsen og Gitte Frederiksen (kassererassistent)  
Suppleanter: Eugene Weinberger, Jette Petersen 
Revisor: Niels Østergaard
Revisorsuppleant: Jens Bernhard Poulsen

► tangoaarhus@gmail.com kontakt bestyrelsen 




Organisationsplan
Foreningens arrangementer bestyres af tovholdere.

Hvis du gerne vil give dit bidrag som frivillig medhjælper i forbindelse med disse arrangementer kan du kontakte Michael (formand) eller Marie Louise Friis (næstformand)

FredagsPráctica: Niels Christian Mehlsen
TangoLabs: Charlotte Mikkelsen
SøndagsMilonga: Alina Nussbaum
LørdagsMilonga: Else Najbjerg/Jette Petersen
Weekendworkshops og sommerkursus for medlemmer: Else Najbjerg og Jette Petersen
Dans i byrummet: Marie Louise Friis og Charlotte Mikkelsen
Tango i Festugen: Eugene Weinberger
NytårsMilonga: Michael Ingemann
 
DGI-TangoAarhus-sommerkursus uge 27 i 2012, Bryndís og Hany : Jette PetersenOrganisationsplan Tango Aarhus 
 
Bestyrelsen
Organisationsudvikling 
Økonomi
Vedtægter
Generalforsamling
Sport og Fritid
 
Selvstændige arbejdende udvalg med hver en formand, næstformand og en gruppe af frivillige. 
Drop-in practica (planer, aftaler mv.): Elisabeth Wedderkopp
Lørdagsmilonga (planer, aftaler, mv.):
Søndagsmilonga (planer, aftaler, mv.): Eugene Weinberger
Workshop (aftaler, invitationer 1-2 mdr. før afvikling, værtskab): Jette Petersen
Kasserer/sekretær (Conventus, indbetalinger, medlemslister, medlemskort): Preben Raunholt
Dans i byrummet (Festuge, Sommerdans, Dansens dage, Kulturnat, Tangoens dag):
Nytårsbal (orkester, bespisning, lokaler, invitationer 1-2 mdr. før afvikling, samarbejde med Kolding, Ålborg, Odense, organisering mv.) :
Hjemmeside, webmaster: Ulla Grøn
Grafiker, print (flyers, invitationer, årets Gocard): Peter Baatz
Jobbank (samarbejde mellem udvalg og web-master):
CD-kuffert:
DGI-TangoAarhus-sommerkursus uge 27 i 2012, Bryndís og Hany : Jette Petersen
Skriv til webmaster for optagelse af arrangementer på hjemmesiden. Send foto/info/links via kontaktsiden. Opdateret: 08. aug 2018
Lav din egen hjemmeside med mono.net